
Modeling and Information System in Economics
ISSN 2708-9746
Математичне моделювання рекламного просування веб-проекту
Mathematical modeling of Web project advertising promotion
DOI:
10.33111/mise.100.12
Анотація: Анотація. Стаття присвячена актуальним питанням моделювання рекламного просування веб-проекту методами пошукової оптимізації, контекстної реклами та проведення цільових рекламних кампаній. Розглянуто підходи щодо методів рекламного просування веб-проекту та варіанти їх удосконалення. Виділені етапи та підходи щодо просування веб проекту в пошукових системах, а також показники якості пошукового просування. Метою статті є побудова математичної моделі рекламного просування веб-проекту та формування набору рекламних засобів та етапів рекламної кампанії для досягнення маркетингових цілей підприємства. Новим науковим результатом публікації є розроблена економіко-математична модель рекламного просування веб-проекту. Формалізовано мету рекламного просування веб-проекту, як цільову функцію математичної моделі, яка залежить від параметрів вибраних напрямів та засобів рекламного просування та обмежень у часі рекламної компанії та рекламного бюджету. Математична модель враховує параметри ефективності вкладення грошових коштів у процедуру рекламування та обсяг капіталовкладень у рекламування для певного напрямку розміщення рекламних повідомлень за вибраний часовий період. Розроблені рішення та вибір напрямів рекламного просування веб-проекту дозволять оптимізувати рекламний бюджет для залучення нових покупців і клієнтів. Розроблена модель дозволить також здійснювати моніторинг показників ефективності реклами протягом фіксованого періоду часу. Система моніторингу рекламного просування передбачає впровадження комплексу інструментів спостереження, аналізу, інформаційної обробки та прийняття рішень щодо вибору інструментів та засобів реклами веб-проекту. Оцінювання ефективності рекламного просування веб-проекту передбачає порівняння показників системи моніторингу за визначені періоди часу з запланованими показниками, попереднім періодом, нормативами, з показниками інших об’єктів моніторингу веб-проекту.
Abstract: The article is devoted to actual issues of modeling advertising promotion of a web-project by methods of search engine optimization, contextual advertising and targeted advertising campaigns. Approaches to methods of advertising promotion of the web-project and options for their improvement are considered. The milestones and approaches to the promotion of the web-project in search engines, as well as indicators of the quality of search promotion are considered. The purpose of the article is to build a mathematical model of advertising promotion of the Internet resource and the formation of a set of advertising tools and stages of the advertising campaign to achieve marketing goals of the enterprise. A new scientific result of the publication is the economic and mathematical model of advertising promotion of the web-project. The purpose of advertising promotion of the web-project is formalized as a target function of the mathematical model, which depends on the parameters of the selected areas and means of advertising promotion and time constraints of the advertising campaign and advertising budget. The mathematical model takes into account the parameters of the efficiency of invested money in the advertising procedure and the amount of investment in advertising for a particular direction of advertising for the selected time period. The developed solutions and the choice of directions of advertising promotion of the web-project will allow to optimize the advertising budget for attracting new buyers and clients. The developed model will also allow monitoring of advertising performance indicators for a fixed period of time. The system of monitoring advertising promotion provides for the introduction of a set of tools for monitoring, analysis, information processing and decision-making on the choice of tools and means of advertising a web-project. Evaluating the effectiveness of advertising promotion of the web-project involves comparing the indicators of the monitoring system for certain periods of time with the planned indicators, the previous period, standards, with indicators of other objects of monitoring of the web-project.
Ключові слова: рекламне просування; веб-проект; математичне моделювання розміру рекламного бюджету; методи просування у пошукових системах; система моніторингу ефективності реклами.
Key words: advertising promotion; web-project; mathematical modeling of advertising budget; search engine promotion methods; advertising effectiveness monitoring system.
УДК: 659.1
UDC: 659.1
To cite paper
In APA style
Ahutin, M., Demianenko, V., & Potapenko, S. (2020). Mathematical modeling of Web project advertising promotion. Modeling and Information System in Economics, 100, 29-38. http://doi.org/10.33111/mise.100.12
In MON style
Агутін М.М., Дем’яненко В.В., Потапенко С.Д. Математичне моделювання рекламного просування веб-проекту. Моделювання та інформаційні системи в економіці. 2020. № 100. С. 29-38. http://doi.org/10.33111/mise.100.12 (дата звернення: 11.04.2025).
With transliteration
Ahutin, M., Demianenko, V., Potapenko, S. (2020) Matematychne modeliuvannia reklamnoho prosuvannia veb-proektu [Mathematical modeling of Web project advertising promotion]. Modeling and Information System in Economics, no. 100. pp. 29-38. http://doi.org/10.33111/mise.100.12 [in Ukrainian] (accessed 11 Apr 2025).

Download Paper
88
Views
49
Downloads
0
Cited by
- Галіцин В. К. Системи моніторингу. Монографія. Київ, КНЕУ, 2000. 231 с.
- Галіцин В. К., Суслов О. П., Дем’яненко В. В., Потапенко С. Д. Математичні моделі та інформаційні технології управління рекламною діяльністю. Монографія. Івано-Франківськ, ПВНЗ «Галицька Академія», 2009. 144 с.
- Гальчинський Л. Ю., Сташкевич Д. С. Модель оцінки ефективності компаній посередників на ринку контекстної реклами // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. Одеса: МГУ, 2015. №13. С. 242—246.
- Макарова М. В. Інформаційні інноваційні технології в управлінні промисловими підприємствами: сучасні аспекти // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Економічні науки. Маріуполь: ПДТУ, 2018. №36. С. 153—160.
- Плескач В. Л. Технології електронного бізнесу. Монографія. Київ, КНТЕУ, 2004. 222 с.
- Kenneth C. Wilbur Modeling the Effects of Advertisement-Avoidance Technology on Advertisement-Supported Media. Charlottesville, University of Virginia, 2004. 37 p.