
Modeling and Information System in Economics
ISSN 2708-9746
Ретроспективний аналіз систем управління бізнес-процесами
Retrospective analysis of business process management systems
DOI:
10.33111/mise.102.12
Анотація: Управління бізнес-процесами — це систематичний підхід до запису, проектування, виконання, документування, вимірювання, моніторингу та контролю як автоматизованих, так і неавтоматизованих процесів для досягнення цілей компанії та бізнес-стратегій. Управління бізнес-процесами охоплює свідоме, комплексне та дедалі більш технологічне визначення, вдосконалення, інновації та підтримку наскрізних процесів. Завдяки такому систематичному управлінню компанії досягають кращих результатів швидше та гнучкіше. За допомогою BPM процеси можна узгодити з бізнес-стратегією, допомагаючи покращити загальну продуктивність компанії шляхом оптимізації процесів у бізнес-підрозділах або навіть за їх межами. Мета статті полягає у дослідженні та аналізі розвитку менеджменту бізнес-процесів і виокремленні дослідницьких підходів під час його вивчення. Досліджено історію розвитку концепції управління бізнес-процесами. Визначено основні методології вдосконалення бізнес-процесів, які відрізняються за масштабами, місією та основними підходами. Проаналізовано розвиток досліджень, що стосувалися процесного менеджменту шляхом вивчення відповідної літератури. Розглянуто та систематизовано статті про менеджмент бізнес-процесів із провідних журналів про інформаційні системи. Стаття має науково-методичний характер.
Abstract: Business Process Management is a systematic approach to recording, designing, executing, documenting, measuring, monitoring, and controlling both automated and nonautomated processes to achieve company goals and business strategies. Business process management encompasses the conscious, comprehensive and increasingly technological definition, improvement, innovation and support of endtoend processes. Thanks to this systematic management, companies achieve better results faster and more flexibly. With BPM, processes can be aligned with business strategy, helping to improve overall company performance by streamlining processes across business units or even beyond. The purpose of the article is to research and analyze the development of business process management and to identify research approaches in its study. This paper examines the history of the development of the concept of business process management. The main methodologies for improving business processes, which differ in scope, mission and main approaches, are defined. The development of research related to process management was analyzed by studying the relevant literature; articles on business process management from leading journals on information systems were reviewed and systematized. The article has a scientific and methodological character
Ключові слова: управління, бізнес процес, бізнес процес підрозділу, наскрізний бізнес процес, системи управління бізнес процесами
Key words: management, business process, division business process, endtoend business process, business process management systems
УДК: 004.4`2
UDC: 004.4`2
To cite paper
In APA style
Mamonova, H., & Hodunova, K. (2022). Retrospective analysis of business process management systems. Modeling and Information System in Economics, 102, 148-157. http://doi.org/10.33111/mise.102.12
In MON style
Мамонова Г.В., Годунова К. Ретроспективний аналіз систем управління бізнес-процесами. Моделювання та інформаційні системи в економіці. 2022. № 102. С. 148-157. http://doi.org/10.33111/mise.102.12 (дата звернення: 11.04.2025).
With transliteration
Mamonova, H., Hodunova, K. (2022) Retrospektyvnyi analiz system upravlinnia biznes-protsesamy [Retrospective analysis of business process management systems]. Modeling and Information System in Economics, no. 102. pp. 148-157. http://doi.org/10.33111/mise.102.12 [in Ukrainian] (accessed 11 Apr 2025).

Download Paper
70
Views
21
Downloads
0
Cited by
- Dumas M., Rosa M., Mendling JL., Reijers HA. Fundamental of Business Process Management. Second ed. ed. s.l.: Springer (2013).
- Dumas, M., ver der Aalst, W.M.P. and ter Hofstede, H.M. (2005) Process-aware information systems: Bridging people and software through process technology, John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, NJ.
- Hammer, C. and Champy, J. (1993) Reengineering the corporation: A manifesto for business revolution, HarperBusiness, New York, NY.
- Hickman, L.J. (1993) Technology and Business Process Reengineering: Identifying opportunities for competitive advantage, British computer Society CASE Seminar on Business Process Engineering, 29, London
- Enzinga, D.J., Horak, T., Chung-Yee, L. and Bruner, C. (1995) Business process management: Survey and methodology, IEEE Transactions on Engineering Management, 24, 2, 119-28.
- Kumar, A, et al. (2002) Dynamic Work Distribution in Workflow Management Systems: How to balance quality and performance, Journal of Management Information Systems, 18, 3, 157-193.
- O’Neal, P., Sohal, A.S. (1999) Business process reengineering: a review of recent literature, Technovation, 19, 571-581.
- Palvia, P., Pinjani, P., Sibley, E.H. (2007) A profile of information systems research published in Information & Management, Information & Management, 44, 1, 1-11
- Специфікація мови BPEL версії 1.1. URL: http://www.ibm.com/developerworks/webservices/library/wsbpel
- BPM — управління бізнес-процесами. URL: https://www.it.ua/knowledge-base/technology-innovation/business-process-management-bpm
- Сорока А.М. Інформаційні технології в управлінні бізнес-процесами на підприємствах. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2018. № 2(24). С. 76–81. 12. Oracle SOA Suite 11g. URL: http://www.oracle.com/technologies/soa/soa-suite.html