Modeling and Information System in Economics

Modeling and Information System in Economics

Особливості маркетингових стратегій у розробці мобільних програмних застосунків

Features of marketing strategies in the development of mobile applications

DOI:

10.33111/mise.104.15

Анотація: У цифрову епоху мобільні програми важливі для бізнесу та по всякденного життя. Конкуренція на ринку є високою, і якщо мобільний застосунок не привертає увагу, він легко втрачається серед багатьох альтернатив. Стратегія просування застосунку включає методи просування програми для залучення користувачів та збільшення популярності. Маркетингова стратегія просування мобільного застосунку має бути продумана на по чатку активних дій. Вона повинна враховувати особливості програми та цільову аудиторію. Ефективна стратегія розвитку програми включає постійне поліпшення, додавання нових функцій, облік зворотного звʼязку користувачів та аналіз ринкових трендів. Матеріали статті мають науково-методичний характер. У статті розглянуті методичні підходи та методи розвʼязання проблем в просу ванні мобільного застосунку для бізнесу.
Abstract: In the digital age, mobile applications are important for business and everyday life. The competition in the market is high, and if a mobile application does not attract attention, it is easily lost among many alternatives. The application promotion strategy includes methods of promoting the application to attract users and increase popularity. The marketing strategy for promoting a mobile application should be thought out at the beginning of active actions. It should take into account the features of the application and the target audience. An effective application development strategy includes constant improvement, adding new features, taking into account user feedback and analyzing market trends. The materials of the article are of a scientific and methodological nature. The article considers methodological approaches and methods for solving problems in promoting a mobile application for business.
Ключові слова: Застосунок, мобільний застосунок, стратегія, просування, маркетингова стратегія просування, мобільний маркетинг, інструменти просування.
Key words: Application, mobile application, strategy, promotion, marketing promotion strategy, mobile marketing, promotion tools.
УДК: 339.138
UDC: 339.138
To cite paper
In APA style
Shchedrina, O. (2024). Features of marketing strategies in the development of mobile applications. Modeling and Information System in Economics, 104, 181-192. http://doi.org/10.33111/mise.104.15
In MON style
Щедріна О.І. Особливості маркетингових стратегій у розробці мобільних програмних застосунків. Моделювання та інформаційні системи в економіці. 2024. № 104. С. 181-192. http://doi.org/10.33111/mise.104.15 (дата звернення: 04.10.2025).
With transliteration
Shchedrina, O. (2024) Osoblyvosti marketynhovykh stratehii u rozrobtsi mobilnykh prohramnykh zastosunkiv [Features of marketing strategies in the development of mobile applications]. Modeling and Information System in Economics, no. 104. pp. 181-192. http://doi.org/10.33111/mise.104.15 [in Ukrainian] (accessed 04 Oct 2025).
# 104 / 2024 # 104 / 2024
Download Paper
72
Views
12
Downloads
0
Cited by

1. L. Perri.What Is a Superapp? 28 September, 2022. URL: https://www.gartner.com/en/articles/what-is-a-superapp

2. D. Rowles. Mobile Marketing: How Mobile Technology is Revolutionizing Marketing, Communications and Advertising Paperback — London: Kogan Page, 2014 — 266 p.

3. Янковец Т. Мобільні технології цифрового маркетингу в елект ронній комерції. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2024. ⸺ № 2. C. 86‒100.

4. Штанова А.Л. Мобільні застосунки в системі мобільного маркетингу. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2024 ⸺ № 13 URL: https://reicst.com.ua/pmt/issue/view/issue_13_2024